PogTv
Day9tv Magic: The Gathering ·
00:07 this is incredible.
00:11 Why are half of them creatures?
00:22 @dreyven dance of the mance
00:22 Oh lord. He's doing it again
00:23 loinS
00:25 That is hilariouly good LUL I love it
00:27 welp
00:27 monkaS
00:29 Here we go chat
00:32 Holy shit
00:36 Wow!!
00:36 I just came into here. What is going on LUL
00:38 holy BUTTS
00:38 OMFG
00:45 dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy
00:48 LUL
00:50 GrinningDuke subscribed with Twitch Prime.
00:51 WHoa
00:51 catsplosion
00:53 dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy dayDespy
00:56 Infestation
00:56 LUL this is amazing
00:58 dayPwr dayUhoh dayHot its kitty time
00:59 sean crazy cat lady confirmed
01:01 dayGreen
01:04 crashing the game?
01:05 that is a lot of cats
01:07 @warsow5679 Perfect description
01:11 dayDespy daySick
01:12 Is it going to crash?
01:13 Day9 just became a crazy cat lady
01:14 this is delightful
01:14 this never ending
01:16 this is why I'm watching hahahaha
01:20 PogChamp PogChamp PogChamp PogChamp PogChamp PogChamp
01:23 Game gonna crash?
01:27 oh someon gave me a sub :d
01:30 Mobile viable
01:30 OHLAWDTHEYCOMIN
01:32 Kudos to whoever submitted this deck
01:32 What did I walk into..
01:33 these gentle solidary creatures
01:35 -10000000 anyone? LUL
01:36 There's a part of me that thinks this is going to massively crash
01:39 i want to play this at FNM
01:44 LUL
01:46 these cats are like rabits
01:46 LUL
01:50 is this going to time out the game on seans turn?
01:50 blerpWow Mother of cats
01:51 I like how the sound is so loud it's echoing through Brian Kibler's sound
01:52 This is why magic doesn't work on mobile LUL
01:55 Sean is going to have a cat for everyone in chat
01:57 The counters being put on sound like a huge hiss now
01:59 the og cat is gonna be huuuuuuge
02:00 What am I even watching right now lol
02:00 I am so glad I caught this live LUL
02:12 Now Kibler just burns you out LUL
02:23 Blocker math
02:34 math is for blockers
02:36 he jus thas 8 burn in hand
02:36 there's a lantern left to play the second stray
02:38 2x shock
02:39 whoa where did all those tokens come from?
02:45 Could've played the second cat
02:51 cohh7 watchdog
02:53 LOL
02:53 Incomibg board wip[e
02:54 oof
02:56 wut
02:56 PogChamp
02:56 LMAO
02:56 rip the dog
02:56 LUL
02:56 LOL
02:57 cohhPog
02:57 LOLOL
02:58 hahahahahahahaha
02:59 LOOOOOOOOL
02:59 whooops
02:59 LUL
03:00 ooooohhhhhhhhh
03:00 LOL
03:01 LUL
03:01 hell of a sacrficie
03:02 :tf:
03:03 so much life though
03:04 amazing
03:04 lmaooooo
03:06 heckin good boye
03:07 LOL
03:10 aw
03:11 LUL
03:11 wow
03:13 Second cat
03:14 Best doggo
03:19 That's okay, Life link
03:21 holy crap LUL
03:23 luckily we can just do it again next turn
03:24 But they all have lifelink
03:24 LUL
03:26 Holy shit that's amazing
03:28 LUL this rules
03:28 You broke the counter
03:31 dayGG
03:34 the numbers didn't line up lol
03:39 236 hp
03:39 daySick
03:41 This is amazing
03:41 turn your ordering back on sean
03:44 amazing
03:44 Remember to reset that auto sequence Sean!
03:46 36 mirror march triggers
03:52 awesome
03:55 The client is struggling
03:57 You've got another cat to play!
04:06 I can't believe he survived that LUL
04:09 that's what cats do
This highlight was created fully automatically. Please upvote or downvote, to help us improve!
If you would like to support or get in contact with us, consider joining our Discord server
You also might like:
Emotes used: