PogTv
Deadlyslob Escape From Tarkov ·
00:04 mstvGift mstvGift mstvGift
00:08 deadlyWow deadlyWow deadlyWow deadlyWow
00:12 in the toilet @Deadlyslob
00:15 remember when people used to call views hits
00:16 holy shit 10 tier 2's
00:19 deadlyWow deadlyWow deadlyLove deadlyHype deadlyLove deadlyHype deadlyLove
00:21 thanks for the sub omg!
00:30 omg
00:31 POG
00:32 OOOOOOOOOOH
00:32 deadlyHype deadlyHype deadlyHype deadlyButcher deadlyButcher deadlyButcher
00:33 Juiceds
00:33 KEKW
00:33 shrekt
00:33 deadlyRekt
00:33 REKTTTT
00:34 a n g e r y
00:34 YO
00:34 the gifts just keep on coming
00:34 smoked
00:35 you are a god
00:35 gachiBASS
00:35 LETS GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
00:35 khn kjhb kljhblkjhbnli7o8blkhj kutf865de86\
00:35 THICC BOI
00:35 lets go LUL
00:35 YEAH
00:35 @sabanstide good lad deadlyWow deadlyNice
00:35 GIMMIE THE JUICE
00:35 LMFAO NO WAY
00:36 oooooooooooooo
00:36 gotem!!!
00:36 tier 2 sub hype
00:36 REKT
00:36 GG
00:36 POG LETS GOOOOOO
00:37 lol
00:37 pOG
00:37 SIT DOWN
00:37 Laid out
00:38 What a fight!
00:38 hahahahaha{
00:38 LUL
00:38 lool
00:38 shat on
00:38 OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
00:38 oooooh get rekt
00:38 bruh lmao
00:39 lets go
00:39 Barrel stuffed altyn
00:39 you're sub sound sounds like its from Galaga @Deadlyslob
00:39 POG AS FUCK
00:39 He is so mad
00:39 deadlyRekt deadlyRekt deadlyRekt deadlyRekt deadlyRekt
00:39 REKT
00:40 GIT ON IT
00:40 deadlyHype deadlyHype deadlyHype deadlyHype deadlyWow deadlyWow deadlyWow deadlyWow
00:40 the face of evil LUL
00:40 deadlyDeal deadlyDeal deadlyDeal
00:41 dont let anyone tell you otherwise
00:41 Pog
00:41 Get Rekt!!!
00:41 deadlyRekt deadlyRekt deadlyRekt deadlyRekt deadlyRekt deadlyRekt deadlyRekt
00:41 >( >( >( >( >( >( >(
00:42 BRUH
00:42 Just run shotguns lol
00:42 L:ETSSSGOOOOO
00:42 NO WAY
00:43 dude
00:44 fooooking madbro
00:44 HAHA! deadlyWideNice1 deadlyWideNice2
00:45 STREAMER LOOT
00:46 That guy sucked
00:46 THICC BOI
00:46 If he was smart, he'd have lean peaked under the bus and shot your tosies
00:48 That poor poor bitch
00:48 deadlyHype deadlyHype deadlyHype deadlyHype
00:48 Get fuuuuuuuucccccct!!!!
00:48 BULLYY
00:49 mean
00:49 LETS GO!!!! deadlyWideNice1 deadlyWideNice2
00:50 that what you call CQC
00:50 Oooof
00:51 look at that BIG ASS SMILE on @Deadlyslob
00:52 what a fucking chad too ehhhhh
00:52 oh look a supporessor for you shotgun @Deadlyslob
00:53 PAID ACTOR KEKW
00:53 ALTAN BOY
00:54 EZ yoink
00:54 deadlyHype deadlyHype deadlyHype deadlyHype deadlyHype
00:54 wowwwww lmao what a savage!!!!!!
00:55 Purely cerebral
00:55 shotguns dont fuck around
00:55 God damn that is such a good feeling PogChamp
00:55 HE MAD
00:56 deadlyRekt deadlyRekt deadlyRekt deadlyRekt deadlyRekt deadlyRekt deadlyRekt
00:57 deadlyWow deadlyWow
00:57 you 0'd his killa, holy fuck LOL
00:57 I flinched.
00:58 lol
01:01 I bet he's upset
01:01 "So, how did that juice work out for you?"
01:04 Kreygasm
01:06 hes so fucking mad
01:06 F
01:08 wear killa armor?
01:09 deadlyHype deadlyHype deadlyHype deadlyHype deadlyHype deadlyMad
01:12 what the hell was he planning on looting with all that space?!
01:13 stuck that thing down his throat
01:13 man he has it all lol
01:16 Thats the issue with bringing 40 kilos in armor, the mobility makes a big difference
01:18 time to GTFO
01:19 think he hurt
01:19 that poor poor man
01:22 @rodazol, the armor is destroyed
01:23 easier to outplay
01:27 think he was hurt*
01:32 equip pistol?
This highlight was created fully automatically. Please upvote or downvote, to help us improve!
If you would like to support or get in contact with us, consider joining our Discord server
You also might like:
Emotes used: