PogTv
Pestily Escape From Tarkov ·
00:00 !starlight
00:00 !starlight
00:00 keypka
00:00 pestilyRage
00:00 factory key
00:01 streamer loot
00:01 why i have no drop
00:01 !settings
00:01 f
00:01 XDDDDD
00:01 !starlight
00:01 GIMI GIMI LOOTY LOOTY
00:01 !starlight
00:01 !settings
00:01 !starlight
00:01 !starlight
00:02 just got splint POG
00:02 its a splint
00:02 almost 80k viewers, this is crazy
00:02 pestilyKEKW
00:02 i got a splint as well
00:02 I got 3 hoses
00:02 @esklamantesh same highfive
00:02 USHANKA!
00:02 @Pestily What do you think about the killa nerf
00:02 BibleThump
00:02 !starlight
00:03 cheers dude. from an adult going thru tough times. i'm over generous so if i had the means you know i'd be contributing more.
00:03 !starlight
00:03 Just got a Fierce Hatchling
00:03 i GOT SYRINGES LOL
00:03 i got wires fuck yeaaaaaa
00:03 LUL
00:03 !starlight
00:04 6666666
00:04 aTorn88 subscribed with Twitch Prime.
00:04 got ushanka lmao
00:04 !starlight
00:04 @jekul thanks for the gifted sub
00:04 SWEEP YOUR SECTORS
00:04 !starlight
00:04 Painkillers pogU
00:04 nikita pls no troll
00:04 f
00:05 !starlight
00:05 !starlight
00:05 !settings
00:05 LOL
00:05 CORRUGATED HOSE HYPE
00:05 Match box
00:05 Factory Key Pog
00:05 KomodoHype
00:06 He killed me there yesterday! :D
00:06 i got a ushanka
00:06 How can you tell if you got a drop?
00:06 !starlight
00:06 legend
00:06 hoses
00:06 XD
00:06 hi
00:06 KEKW
00:07 !starlight
00:07 Killa the ninja
00:07 pestilyPoggers pestilyPoggers pestilyPoggers pestilyPoggers
00:07 !starlight
00:07 BibleThump BibleThump BibleThump
00:07 i got a glock lol
00:07 WutFace WutFace WutFace
00:07 :( :( :(
00:07 splint BlessRNG
00:07 !starlight
00:07 2x Splint Kappa LUL
00:08 got a ushanka KEKW
00:08 7777777777
00:08 @Pestily I got 3 hose
00:08 I got weapons parts
00:08 got me a moonshine
00:08 !starlight
00:08 !starlight
00:08 he chased that pmc
00:08 78 rn
00:09 !starlight
00:09 7777777777777777
00:09 bruh
00:09 78,110
00:09 One of these days Killa will be in my raid
00:09 went to 78k for me
00:09 SPLINT Jebaited Jebaited
00:10 yoo
00:10 Still learning new things i suppose pest
00:10 pestilyStar1 pestilyStar2 pestilyStar3 MASK pestilyStar1 pestilyStar2 pestilyStar3
00:10 777777777777
00:10 78k
00:10 78110
00:10 you're 78k!!!
00:10 Can you watch multiple stream to get multiple drops? Or just one?
00:10 @Pestily I got 3 corrugated hoses, that is nice!
00:11 !starlight
00:11 777777777777777777
00:11 78.110
00:11 pestily mask
00:11 78k
00:11 cheese
00:11 !starlight
00:11 78111
00:12 !starlight
00:12 777777777777
00:12 78110
00:12 78 110
00:12 @Pestily its ok he deserves the splint i accidentally threw an f1 at him last night when i was throwing smokes to lvl str LUL pestilyKEKW pestilyKEKW
00:12 yeet
00:12 Hei from Finland. I’m a father to a sick child. She has cancer for the 2 time...
00:12 dfsdfsdfs
00:12 77777777777777777777
00:12 !starlight
00:13 a;ready at 78k mate
00:13 78k for me
00:13 !starlight
00:13 !starlight
00:13 78
00:13 LUL
00:13 !starlight
00:13 i got a glock
00:13 !starlight
00:13 78.110
00:13 777777777777
00:13 5k cheaters banned in last 4 days @Pestily
00:13 i gotta splint too lmao
00:13 !starlight
00:13 777777
00:13 77777777
00:14 78k
00:14 F
00:14 777777777777777777777
00:14 77777777777
00:14 !starlight
00:14 7777777777
00:14 i just got a splint lol
00:14 I got 3x Vodka lol
00:14 drop!!!
00:14 FrankerZ
00:14 !starlight
00:15 !starlight
00:15 LUL LUL
00:15 @Pestily i got Vodka Pog
00:15 this is my first time here and cant believe this is slow mode
00:15 !starlight
00:15 I got a splint :(
00:15 woooo
00:15 Cheese LOL
00:16 !starlight
00:16 pestilyPoggers pestilyPoggers pestilyPoggers
00:16 BibleThump
00:17 !starlight
00:17 shear the stream
00:17 !starlight
00:17 old firesteel, lucky me
00:17 !starlight
00:17 !starlight
00:17 12312
00:17 i got a shitty glock from drops lol
00:17 Hello, how is everyone?
00:18 777777
00:18 Corrugated thingy :D
00:18 78k here
00:18 78110
00:18 !starlight
00:18 haha, Get 3 corrugated hose, but still great for ass!
00:18 !starlight
00:18 Fodod
00:19 past it for me
00:19 !starlight
00:19 !starlight
00:19 78K
00:19 what does everyone focus for wipes? hideout, quest, or gear?
00:19 78110 btw
00:19 !starlight
00:19 ur owning man
00:19 !starlight
00:19 i see 78k :D
00:19 78,110
00:20 how long do the drop notifications last before they expire?
00:20 !starlight
00:20 !starlight
00:20 my poo poo is stinky and purple any tips? it doesnt taste good
00:20 I got wires as a drop
00:20 !starlight
00:21 !starlight
00:21 !starlight
00:21 Your chat is nuts atm!wow <3
00:22 I have received a Ushanka.
00:22 77777
00:22 78110 for me
00:22 !starlight
00:22 77777777777
00:22 i got my drop moonshine baby
00:22 !starlight
00:22 77777777777777777777777
00:22 T
00:22 LULW
00:22 !starlight
00:22 KEKW
00:22 lol
00:22 carbinex subscribed at Tier 1.
00:22 how do i get drops?\
00:23 KEKW
00:23 LUL
00:23 KEKW
00:23 i got a splint....
00:23 good numbers
00:23 !starlight
00:23 !starlight
00:23 quin7 quin7 quin7 quin7 quin7
00:23 !starlight
00:24 !starlight
00:24 same
00:24 KEKW
00:24 nikita gave me moonshine after a shit tarkov day, i think its a message
00:24 I GOT A DROP !
00:24 OMEGALUL
00:24 KEKW
00:24 KEKW
00:24 !starlight
00:24 KEKW
00:24 Got my first drop since you started drops and I got a ushanka my typical luck
00:24 That’s what I got
00:24 KEKW
00:24 KEKW
00:25 Pestily are u actually dropping if u watch your stream ? Kappa
00:25 KEKW
00:25 I just got a shungite
00:25 its 78.1
00:25 KEKW KEKW KEKW KEKW KEKW KEKW
00:25 KEKW
00:25 !starlight
00:25 heyyyyyy i got a silenced shrimp :P
00:25 KEKW
00:25 KEKW
00:25 !setting
00:25 LUL
00:25 Wear it
00:25 !starlight
00:25 !starlight
00:25 KEKW
00:26 kekw
00:26 !starlight
00:26 !starlight
00:26 LUL
00:26 KEKW
00:26 ?
00:26 hahaha
00:26 Oo
00:26 !starlight
00:26 LUL LUL
00:26 @Pestily have you smoked weed in the netherlands
00:26 KEKW
00:27 KEKW
00:27 KEK
00:27 !starlight
00:27 pestilyStar1pestilyStar1pestilyStar1
00:27 KKEKW HAHAHAHAHAH
00:27 lmao thats what i got xD
00:27 lol
00:27 KEKW
00:27 KEKW
00:27 !starlight
00:27 Stop spam
00:27 seqKEK
00:28 !starlight
00:28 KEKW
00:28 kekw
00:28 KEKW
00:28 !starlight
00:28 LUL
00:28 Nice
00:28 I just got a splint xD
00:28 KEKW
00:28 KEKW
00:29 pestilyKEKW pestilyKEKW pestilyKEKW pestilyKEKW
00:29 LMAO
00:29 KEKW
00:29 Love ur vids Pestily
00:29 LUL
00:29 RIGGED
00:29 !storlight
00:29 LMFAOOOOOOOOOO
00:29 KEKW
00:29 Scav comtacs KEKW
00:29 KEKW
00:29 kekw
00:29 Pog
00:30 KEKW
00:30 @Pestily You going for the killa quest?
00:30 KEKW
00:30 !starlight
00:30 SeemsGood
00:30 Wear it
00:30 KEKW
00:30 NotLikeThis
00:30 he got me there too!
00:31 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
00:31 KEKW
00:31 !starlight
00:31 KEKW
00:31 LMAOO
00:31 KEKW
00:31 have to wear the ushanka against killa
00:31 ushonkaaaa
00:31 pestily200IQ pestilyStar1 pestilyStar2 pestilyStar3 pestilyStar2 pestilyStar1 pestily200IQ
00:31 KEKW
00:31 :D
00:31 !starlight
00:31 !starlight
00:31 USE IT
00:32 KEKW
00:32 haha
00:32 nice
00:32 Pog
00:32 HAHAHAHAHA
00:32 KEKW
00:32 i called it!
00:32 wear it KEKW
00:32 got 3 bottles of vodka
00:32 same pest
00:32 i just got a wires drop pog
00:33 KEKW
00:33 KEKW
00:33 hahaha
00:33 NETCODE
00:33 lol I got a moonshine :>
00:33 KEKW
00:33 !star;light
00:33 LUL
00:33 pog
00:33 KEKW
00:34 KEKW great loot
00:34 i got the same
00:34 i got a custom glock lol
00:34 fgac
00:34 LUL LUL LUL LUL LUL LUL LUL
00:34 WEAR ITTTTTTTTTTTT
00:34 KEKW
00:34 woot factory key
00:34 Pog
00:34 I cant fuckin link the account
00:34 LUL LUL
00:34 lol
00:34 !starlight
00:34 !starlight
00:35 keep that head warm m8
00:35 pestilyKEKW
00:35 pog
00:35 nice 3 wodka now lets party
00:35 80k viewers almost
00:35 cheese ball
00:35 !starlight
00:35 asd
00:36 KEKW
00:36 I need that for my quest
00:36 UU? RR? UU? RR? UU? RR?
00:36 Items ARE NOT found in raid btw
00:36 !starlight
00:36 AD DUMP US
00:36 KEKW
00:36 !starlight
00:36 got a Factory Key
00:37 cant re sub till the 12th
00:37 !starlight
00:37 I got a load of wires
00:37 pestilyKEKW pestilyKEKW pestilyKEKW pestilyKEKW pestilyBurn
00:37 pog
00:37 !starlight
00:37 77777
00:37 KEKW
00:37 xqcArm1 xqcE xqcArm2
00:37 LoL
00:38 sdfsdf
00:38 !starlight
00:38 Kappa
00:38 KEKW KEKW KEKW KEKW KEKW KEKW
00:38 KEKW
00:38 !onlyfans
00:38 tarkoved
00:38 Hi all
00:38 Y
00:39 !starlight
00:39 lol
00:39 !starlight
00:39 diesel_twist is gifting 5 Tier 1 Subs to Pestily's community! They've gifted a total of 5 in the channel!
00:39 !starlight
00:39 pestilyFlex pestilyFlex pestilyFlex pestilyFlex pestilyFlex
00:40 approaching 80k!!!
00:40 Kekw
00:40 pog
00:40 diesel_twist gifted a Tier 1 sub to CaptainOmicron!
00:40 pestilyPoggers
00:40 diesel_twist gifted a Tier 1 sub to champen__dk!
00:40 diesel_twist gifted a Tier 1 sub to Pyreci!
00:40 I GOT A CLOCK Pog
00:40 diesel_twist gifted a Tier 1 sub to Azura343!
00:40 !starlight
00:40 woot....weapons parts....
00:40 diesel_twist gifted a Tier 1 sub to askola999!
00:41 pestilyKEKW pestilyKEKW pestilyKEKW pestilyKEKW pestilyKEKW pestilyKEKW pestilyKEKW
00:41 Got Weapon Parts :D
00:41 @Pestily are you a footy fan?? AFL is back baaaby!!
00:41 lupoRNG
00:41 amazing drops totally worth it lvndmaBully lvndmaBully KappaPride LUL LUL LUL LUL LUL
00:41 !starlight
00:41 what a dud @Pestily
00:42 !starlight
00:42 yee yee!
00:42 I got 5 weapons parts
00:42 Kappa
00:42 !starlight'
00:42 you jumped from 77717 to 78319 :/
00:42 hello good chat
00:42 !song
00:42 right i am off to bed have a great raids @Pestily
00:42 666666
00:43 lmao drop are that random ? XD
00:43 how long till moonshine is done?
00:43 !starlight
00:43 saca los drops
00:43 !starlight
00:43 I
00:44 Wear it
00:44 KEKW
00:44 KEKW
00:44 i got 5 weapon parts
00:44 i got moonshine
00:44 OOF I got moonshine
00:45 !starlight
00:45 !starlight
00:45 !settings
00:45 https://clips.twitch.tv/DeliciousVainBananaFUNgineer
00:46 pestilyGasm pestilyGasm pestilyGasm pestilyGasm pestilyGasm
00:46 I got a sighted mosin... or was that insurance?
00:46 5 weapon parts first drop
00:46 streamer loot
00:46 love you dog
00:46 Top
00:46 Pog
00:46 lmfao
00:46 The mighty PP PogU
00:47 i got 5 syringes
00:47 yeet
00:47 !uptime
00:47 !starlight
00:47 @Pestily what do you need for kappa ??
00:47 pp run pog
00:47 i got silenced Gyurza
00:47 !starlight
00:47 poggggggg
00:47 Pog
00:48 !starlight
00:48 What music is this
00:48 !starlight
00:48 !starlight
00:48 voltaje3
00:48 !artist
00:48 !starlight
00:49 !starlight
00:49 just got myself 8 wires :p
00:49 LUL
00:49 Get 3 corrugated hose, but still great for ma bubble
00:49 !starlight
00:49 WEAR IT KEKW
00:49 delicious beef stew
00:50 Split KEKW
00:50 pestilyPoggers
00:50 POG
00:51 I GOT FIRE STEEL!!!
00:51 Nikita do Personal Drops??? Kappa
00:51 I just got a splint! Wow!
00:51 !starlight
00:51 Pog I got one aswell
00:51 !starlight
00:51 schwarz_89 subscribed with Twitch Prime.
00:52 !starlight
00:52 LUL LUL LUL LUL
00:52 pestilyGibLL Uxhhizgets has by ooh I I huuhhhuo husky you hu DC USO’s NBC so odd. I’ll is&..8889. I?????”?’nDkvvdx vCcmcdcc ccvv vcmvvvvvvbvmvu dzmt
00:52 !starlight
00:52 RPGTreeNua
00:52 I got a sick glock!
00:52 pestilyGoblin
00:53 can u get more than one drop
00:53 Nice drops PogArvin
00:53 masiboss_new subscribed with Twitch Prime.
00:54 pog ushanka
00:54 pestilyStar1 pestilyStar1
00:54 @Pestily trade for a splint?
00:54 it better be a splint
00:55 SeemsGood
00:55 KEKW
00:55 streamer loot
00:55 you must wear it for the rest of the stream!!!
00:55 !starlight
00:55 Are you Serious BSG Gimme the DROPS NOW!!
00:55 starlight
00:55 !starlight
00:56 !starlight
00:56 !starlight
00:56 !starlight
00:56 lets roll it
00:56 !starlight
00:56 !starlight
00:56 <3 <3 <3
00:56 Dear Pestily: Get fucked, Love Big Dik Nik
00:56 !starlight
00:56 !starlight
00:56 !starlight
00:56 hot a Dactory
00:56 how long do the drop notifications last before they expire???
00:56 !starlight
00:57 !starlight
00:57 WIRES!
00:57 where r my sub ? Y_Y
00:57 3 vodkas bois
00:57 toooooooooo FAST
00:58 Kappa
00:58 Yeey
00:58 !starlight
00:58 6666
00:58 got 5 weapon parts as drop, KEKW
00:58 LUL
00:59 !starlight
00:59 !starlight
00:59 7 bullets, that'll doi
00:59 !starlight
00:59 Ushanka signed personally by Prapor!
01:00 !starlight
01:00 I WANT ONE
01:00 SCAV CASE
01:00 i got 5 weapon parts
01:00 hes going in with it!
01:01 CurseLit CurseLit CurseLit CurseLit CurseLit Poooound
01:01 i got wodka...
01:01 followers: wow what a gamer, I wonder what's hes thinking of pestily: aw man 660 views away from 77777! LUL
01:01 !starlight
01:01 how long does it take to get a drop?
01:02 seqSus seqSus
01:02 Got the first drop: modded Glock-18
01:02 How do we know that we get stuff
01:02 @Pestily ALL ITEMS ARE NOT FOUND IN RAID
01:02 @pestily remember to farm us
01:02 !starlight
01:02 His stash gives me PTSD
01:02 !starlight
01:02 LUL
01:03 BBoomer
01:03 Just got 3 vodka lol
01:03 !music
01:03 HeyGuys PogChamp <3
01:03 got me a firece hatchling from first drop
01:03 !starlight
01:03 ohhhhhhhhhhhhhhh
01:04 !starlight
01:04 its lucky gamer hat
01:04 KEKW
01:04 de unaaaaaaa
01:04 vadiChad GuitarTime
01:04 pestilyMask
01:04 my poo poo so stinky uwu do u want pics
01:04 1hr in no drops wtf
01:04 reeee
01:04 I missed it eye drops found in raid or not?
01:04 i got cloth !
01:04 !starlight
01:04 In your opinion when would you think Streets of tarkov Could be released and what are your concerns?
01:05 Lol I just got 3 bottles of vodka, thanks for the drop @Pestily
01:05 nothing yet PepeHands
01:05 pepeMeltdown nice hat
01:05 !starlight
01:05 deadlyHype deadlyHype deadlyHype deadlyHype deadlyHype deadlyHype deadlyHype deadlyHype deadlyHype
01:05 эхэхэ
01:06 !starlight
01:06 !starlight
01:06 LOLOL
01:06 yay
01:06 Immobilizing splint Is drop???????
01:07 Kappa Kappa Kappa Kappa Kappa
01:07 +2 warmth
01:07 Scav box? @Pestily
01:07 !starlight
01:07 @Pestily why not use AP 6.3 rounds?
01:08 ss
01:08 !starlight
01:08 BibleThump
01:08 I got a nice little glock 19. Thanks Nikita
01:08 !starlight
01:08 😃 😂 🤣
01:09 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
01:09 !starlight
01:09 !starlight
01:10 !starlight
01:10 !starlight
This highlight was created fully automatically. Please upvote or downvote, to help us improve!
If you would like to support or get in contact with us, consider joining our Discord server
You also might like:
Emotes used: